06 January 2011

sakit perut

kalau nak dikira bilanya aku mula menaip, aku rasa agak terlalu lama. dulu masa blog belum wujud (sekitar tahun 1991-1992) aku menulis kisah hidup aku (blog) menggunakan word perfect 6.0.... kira latest la masa tu. diari tu aku simpan dalam floppy 1.44", hehe....
masa tu komputer ayah aku belum ada warna pun. gaya penulisan aku pula macam gaya perempuan yang umur 30 tahun (wah, matang sungguh).
namun sejak aku pandai main game, aku dah lupakan. disk tu pun hilang entah ke mana. kalau jumpa pun dah berkulat agaknya. bila dah agak lama aku tak menulis, tulisan aku langsung tak menggambarkan watak aku macam mana.
kadang-kadang bila baca balik, aku sendiri pun tak faham mood aku masa tu macam mana. menyampah pun ada.
ok la, sambung lagi nanti. sakit perut!

No comments:

Post a Comment