29 March 2013

Lepat

Bila duduk sorang-sorang, terasa macam banyak sangat yang nak ditulisnya tapi bila dah ada depan laptop ni rasa macam tak tau nak tulis apa pulak. Bukan semua boleh diceritakan. Aku tak suka berkongsi kisah hidup aku secara langsung dalam blog. Sesetengah orang suka lalu mereka pun menulis. Ada yang tulisannya bila dibaca kelihatan seperti si penulis pijak semut pun tak mati. Ada yang angkat bakul sendiri. Bosan.

Baru lepas call Lepat Ismail. Ah, tak sempat jumpa dia sudah mau balik Jerman semula. Aku tengok gambar-gambar yang diupload kt FB semua nampak macam letih tak bermaya saja. Mungkin rindu pada anak-anak dan wife kot. Aku dah cuti pun hari ni, ingatkan mau henjut ke KL saja tapi flight dia pun malam ni. Memang tak sempat. Lagipun, orang berkerumun nak jumpa dia. Lama di Penang daripada di KL. Orang KL nak jumpa pun kena ikut giliran. Aku antara yang tak termasuk dalam angka giliran. 


Lain kali ada umur kita pasti jumpa lagi....


No comments:

Post a Comment