15 November 2010

sisa...


satu ketika dulu ramai juga yang bangga dan seronok kerana beliau telah 'join' PKR. tapi ada juga pendapat mengatakan bahawa beliau adalah 'spy' pihak lawan.

apa pun kenyataannya telah berlaku sekarang. problemnya cukup mudah. beliau ahli baru dalam PKR, jadi janganlah harap terus nak pegang jawatan tinggi dalam parti. perasaan orang lain yang telah lama bertungkus-lumus berkorban harta benda, masa, maruah dan lain-lain harus dijaga.

anda nampak apa yang dimaksudkan? pergolakan dalam PKR sebenarnya disebabkan oleh mereka yang gila jawatan. bila tak dapat, mulalah buat itu ini sampaikan upah orang kampung pegang sepanduk/banting untuk memburukkan parti sendiri.

inikah orang yang layak jadi pemimpin? mereka nak diri mereka dipilih dan bila tak dipilih, mereka rasa parti harus jatuh dan tumbang bersama mereka. ini manusia gila jawatan namanya. kesian datuk zaid. nak balik ke parti lama pun, orang tak nak terima.

duduk diam-diam je lah kat rumah. apa kata habiskan sisa umur yang ada untuk buat sesuatu yang lebih berfaedah untuk diri sendiri dan keluarga.

No comments:

Post a Comment