29 November 2010

demogila II

hasil demokrasi yang kita amalkan maka lahirlah budaya mencela sesama bangsa dan agama. lihat saja pertubuhan Perkasa melabelkan orang yang tidak sealiran dengan mereka seperti DSAI dan DSWA dengan pelbagai kata-kata buruk dan kesat.

lupakah mereka yang kedua-dua suami isteri ni mempunyai warna kulit yang sama, bercakap dalam bahasa yang sama dan menyembah Tuhan yang sama? manusia bila hilang pertimbangan, beginilah jadinya. lihat saja orang yang kononnya membela bangsa dan agama seperti di bawah ni.


apa beza orang ini jika dia memakai pakaian sami buddha? mungkin orang akan kata dia kafir. tapi bersongkok atas kepala pun bukan pengukur iman seseorang. pokok pangkalnya hati yang bersih. adakah perbuatan caci-mencaci, fitnah-memfitnah dan hina-menghina ini amalan yang diajarkan oleh seorang lelaki bernama Muhammad bin Abdullah lebih 1400 dahulu? pendek kata, bersihkah hati orang seperti ni?

ditegaskan sekali lagi, demokrasi adalah acuan yahudi. hasilnya seperti yang kita lihat sekarang ini. segala cacian, makian dan fitnah ditukar nama kepada 'demokrasi'. satu perkataan yang nampak bahagia pada rupa tapi hakikatnya sangat buruk.

No comments:

Post a Comment