22 September 2010

kisah hidup

aku buat blog bukan untuk orang baca atau bagitau kisah hidup aku. aku buat blog supaya satu hari nanti bila aku ada masa, aku dapat imbas kembali kisah hidup aku melalui blog yang aku buat.

aku memang suka menulis. sejak zaman sekolah aku dah ada diari. masa tu aku pakai wordstar. diari aku simpan dalam disket saja. tiap-tiap petang bila ada masa aku akan update diari aku. siap dengan tarikh. cukup setahun aku baca semula. lepas tu aku mula tulis dalam diari biasa. tapi tak seronok sebab tulisan aku tak cantik.

lama aku berhenti menulis, sampailah wujudnya streamyx. tulisan aku banyak dalam blog friendster. lepas tu aku stop sebab frienster macam tak best. facebook takde blog. sekarang aku baru kenal blogspot. dulu aku tak pernah tau pun blog tu benda apa.

dah dekat pukul 5.30. aku nak bersiap-siap untuk balik.

No comments:

Post a Comment